pátek 3. června 2016

Domácí granola

 Ahoj:) Máte rádi křupavou granolu, ale nechcete jíst zbytečně přeslazené kupované musli? Tak to jste tady správně, mám tu pro Vás recept na skvělou domácí, veganskou, kokosovou granolu plnou oříšků a sušeného ovoce, kterou si určitě zamilujete!

Budeme potřebovat:
  • 120g ovesných vloček
  • 120g ječných vloček
  • 25g ořechového másla
  • 1 lžíce sladidla (já použila rýžový sirup)
  • 40g lískových ořechů
  • 30g pekanových ořechů
  • 3 lžíce strouhného kokosu
  • 1 lžíce skořice
  • 35g hrozinek
  • 35g sušených brusinek
  • 30g kokosových plátků
Postup:
  1. Ovesné a ječné vločky si smícháme v misce se skořicí a kokosem. Směs nasypeme na plech vyložený pečícím papírem a dáme do trouby, kterou nastavíme na 130 stupňů.
  2. Po chvilce přidáme k vločkám ořechové máslo a sladidlo, vše řádně promícháme a opět pečeme.
  3. Nezapomeňte granolu každých 5 minut kontrolovat a promíchávat!
  4. Až granola trochu zezlátne, přidáme nakrájené ořechy.
  5. Po upečení vypneme troubu, přidáme sušené ovoce a kokos a necháme ležet ve vypnuté troubě.
  6. Musli můžeme použít do jogurtu, s mlékem, jako ozdobu do kaší nebo smoothie bowls. Nebo to budete ujídat jen tak, jako to dělám já:)
Doufám, že se Vám recept líbil:)


Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:





 




7 komentářů:

  1. Zrovna nedávno jsem si po dlouhé době domácí granolu také pekla. Je to milionkrát lepší než kupované müsli! :) Moc ráda bych tě pozvala na Give Away o Zdravý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem dělala granolu. Přidávala jsem ingredience co dům dal a podle oka, bohužel jsem ji asi dlouho pekla, tak mi zhořkla. Díky tvému postupu jsem zjistila, že jsem dělala mnoho věcí špatne 😁😁 tak děkuju za pěkně vysvětlený postup a inspiraci pro příšte 😊 mas super blog!

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem dělala granolu. Přidávala jsem ingredience co dům dal a podle oka, bohužel jsem ji asi dlouho pekla, tak mi zhořkla. Díky tvému postupu jsem zjistila, že jsem dělala mnoho věcí špatne 😁😁 tak děkuju za pěkně vysvětlený postup a inspiraci pro příšte 😊 mas super blog!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat