neděle 3. července 2016

Letní závitky s arašídovou omáčkou



 Ahoj:) Dnes tu pro Vás mám takový klasický letní recept- závitky doplněné o skvělou arašídovou omáčku s koriandrem, která závitky vylepší o 100 procent! Pokusila jsem se nafotit i fotopostup balení závitků, proto je tento článek plný fotek.

Potřebné ingredience na závitky:
  • rýžový papír
a poté vše, na co máte chuť. Já použila:
  • rýžové nudle
  • vaječnou omeletu
  • koriandr
  • červenou papriku
  • avokádo
  • tofu
  • mrkev
  • okurku
  • špenát
  • mangold
Postup:
  1. Rýžový papír namočíme do horké vody.
  2. Naplníme ho libovolnými ingrediencemi.
  3. A zabalíme. Na postup balení se koukněte na fotky:)





















Závitky podáváme s arašídovou omáčkou, na kterou potřebujeme:
  • 4 lžíce arašídového másla
  • 1 stroužek česneku
  • menší hrst koriandru
  • 1 lžíce sojové omáčky
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • 1 lžíce citronové šťávy
  • vodu
Vše rozmixujeme v mixeru. Pro lepší konzistenci zředíme vodou.



 Doufám, že se Vám takovýto tip článku líbil. Všempřeji hezké prázdniny:)

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:



Žádné komentáře:

Okomentovat