pondělí 11. července 2016

VEGG-GO


Když se na portálu Bogerky.cz objevila možnost získat poukaz v hodnotě 250kč do bistra Vegg-go a poté napsat/natočit recenzi, neváhala jsem a zúčastnila jsem se. Do Vegg-go jsem poprvé zavítala krátce po jeho otevření v centru Chodov, dala si ten nejlepší wrap a byla velmi spokojená. Dnes jsem však zvolila trochu jiné menu, abych ochutnala něco nového. Vzala jsem si všechno jídlo s sebou domů,abych Vám to mohla hezky nafotit. A jak mi chutnalo a co jsem si vůbec dala?
 Z fotky můžete poznat, že jsem si to hezky rozvrhla a od všeho jsem si dala trochu. Nechyběla ani sladká tečka:)
  1. DÝŇOVÝ KRÉM
 Jako takový předkrm jsem zvolila dýňovou polévku. Složení je skvělé-máslová dýně, batáty, mrkev, sojové mléko, třtinový cukr, olivový olej,sůl..Bez lepku, vhodné pro vegany. já si do ní doma přidala slunečnicová semínka a ozdobila bazalkou. A chuť? výborná! Cena:59kč (v menu 49kč),

       2.VEGG-BOWL
Hlavní chod jsem zvolila Veg-bowl. Obsahuje 3ks kuliček (vegg-balls), hummus/ jogurtový dip, trochu ledového salátu a poté si můžete zvolit z pestrého výběru zelenivových/luštěninových salátů. Celé toto jídlo je na váhu, cena za 100g je 35kč.
Vegg-balls mi velmi chutnají. Hummus je také velmi dobrý-je v něm hodně cítit citron,což já ráda. Ze salátů mi nejvíce chutnala pečená dýně s quinou, zaujala mě i novinka: černá čočka se žampiony a brokolicí. Nejméně mi chutnal květákový tabouleh-květák,hrášek,petržel,citron,máta. Nebylo to špatné, ale ty dva předchozí mi chutnaly o maličko více.




  3.TAPIOCA PUDING
A jako dezert jsem zvolila tapiokový puding s kokosvým mlékem a čokoládou, můj oblíený. Kdo mě zná, ví,že tapiocu úplně miluju.

A co se týče personálu a rychlosti? Obsluhovala mě velmi milá, mladá slečna. Byla schopna mi říct, co vše saláty obsahují, poradila mi, co si mám objednat,tak abych poukaz maximálně využila, byla ochotná mi vše zabalit s sebou, takže spokojenost! Jídlo dostanete prakticky hned- vše mají předpřipravené. Na saláty máte možnost se podívat. Co bych ještě vyzdvihla je tzv. bezedný kelímek, do kterého si můžete neomezeně čepovat obyčejnou vodu, která je doplněna třeba  o mátu, maliny, či meloun. Celkově mi tedy velice chutnalo a všem moc doporučuji.

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:
Článek psaný pro Blogerky.cz.
Stránky bistra: http://www.vegg-go.com/#vegg-food
















Žádné komentáře:

Okomentovat