pátek 29. dubna 2016

Alpro výzva (neobvyklé kombinace smoothie)


Portál Blogerky.cz vyhlásil Alpro výzvu. Do komentářů jsme měli napsat, jaký Alpro nápoj bychom chtěli ve smoothie ochutnat a proč. Napsala jsem tedy komentář, jako spoustu dalších zajímavých foodblogerek, a o to překvapenější jsem byla, když mi přišel o několik dní email, že jsem byla zvolena mezi 20 blogerek, kterým poputuje balíček s alpro mléky. Úkol této výzvy je seznámit se s obsahem balíčku a vytvořit různá smoothies, nafotit je a sepsat článek. A s tímto článek tu dnes jsem:)


Značku Alpro znám již dlouho, miluji jejich jogurty, dezerty i mléka. Byla jsem však ráda, že balíček obsahoval 2 mléka, která jsem ještě neochutnala (ovesné, mandlové neslazené) a 2, která si kupuji pravidelně(mandlové ,kokosové).V balíčku dále byl časopis s různými smoothie kombinacemi pro inspiraci.
Chtěla jsem vytvořit něco originálnějšího, než jen rozmixovat banán, jahody a mléko. Mixovala jsem každý den,vymyslela jsem pár (pro mě neobvyklých) kombinací, má rodina ochutnávala, a proto jsem tu s tolika recepty a fotkami, ale snad to pro Vás bude zajímavé a inspirativní. Tak jdeme na to!

1. JAHODOVO-REBARBOROVÉ SMOOTHIE
 Sladké ovesné mléko zjemní trpkost rebarbory a vznikne vyvážená chuť. Potěší milovníky kyselého.
  • jahody-135g
  • rebarbora -45g
  • ovesný nápoj Alpro- 100ml
  • voda- 50ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno chia semínky.

2.SMOOTHIE ZE ŽLUTÉHO MELOUNU A PAMPELIŠKOVÝCH LISTŮ
Pampeliškové listy podporují čištění životně důležitých orgánů a mají příznivý vliv na pokožku a pleť. Toto smoothie má specifickou chuť, kterou si buď zamilujete, nebo ji budete nenávidět.
  • žlutý meloun- 230g
  • hrst pampeliškových listů
  • limetková šťáva- 1 lžíce
  • mandlový nápoj Alpro- 200ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno pampeliškovými květy a mátou.
 
 3.HRUŠKOVO-OSTRUŽINOVÉ SMOOTHIE S MÁTOU
Přesně toto je pro mě lehké, letní, svěží smoothie.
  • hruška- 95g
  • ostružiny-120g (já použila mražené)
  • máta- 8 lístků
  • kokosový nápoj Alpro- 250ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno mátou.
4. MRKVOVO-BATÁTOVÉ SMOOTHIE S KONOPNÝMI SEMÍNKY
Toto oranžové smoothie je výborné na vitamíny a beta-karoten.
  • mrkev- 120g
  • batát(=sladká brambora)- 50g
  • jablko-70g
  • neslazený mandlový nápoj Alpro-250ml
  • konopná semínka-1 lžíce
 Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme.Ozdobeno konopnými semínky.
5.KAROBOVÉ SMOOTHIE S OVESNÝMI VLOČKAMI
Pro milovníky sladkého a čokoládového. Karob skvěle nahradí kakao.
  • 2 banány
  • ovesné vločky- 2 lžíce
  • karob- 2 lžíce
  • ovesný nápoj Alpro- 200ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno kakaovými boby.
6.ŘEPOVÉ SMOOTHIE S RYBÍZEM A BAZALKOU
Kdo miluje řepu, tak je toto smoothie prává volba. Výborný antoxidant.
  • červená řepa-100g
  • červený rybíz-100g(já použila mražený)
  • bazalka- 8 lístků
  • mandlový nápoj Alpro-250ml
  • voda- 100ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno bazalkou

7.ZELENÉ SMOOTHIE S MANGEM
Chuti se bát nemusíte. Mango ve smoothie je výrazné a vy pak do sebe dostanete velké množství zelené zeleniny.
  • mango-140g
  • okurka- 50g
  • brokolice-50g
  • hrst špenátu
  • neslazený mandlový nápoj Alpro- 200ml
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno špenátem.

 8.ANNASOVO-MARAKUJOVÉ SMOOTHIE
Tropické, osvěžující smoothie s nádechem kokosu.
  • ananas-200g
  • marakuja- 2ks
  • kokosový nápoj Alpro
Všechny ingredience vložíme do mixéru a rozmixujeme. Ozdobeno plátky ananasu.


Doufám, že se Vám článek líbil a inspiroval Vás. Ještě jednou bych chtěla poděkovat Alpro, že mě vybrali do této výzvy, kterou jsem si maximálně užila. Ochutnala jsem zas něco nového a to já ráda. Děkuji také mé rodině, která celý týden pila smoothie:D. Každému však chutnalo něco jiného, takže Vám neřeknu, která z kombinací je nejlepší.
A kdo nezná Alpro nápoje, určitě je vyzkoušejte! Pracuje se s nimi jak s klasickým kravským mlékem a chutnají opravdu skvěle. Nemusí to být jen smoothie, použít je můžete do čehokoliv- palačinky, ovesné kaše nebo různé jiné dezerty.
Mějte se hezky a já se budu těšit u dalšího článku:)
Vaše Anežka


Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:







6 komentářů:

  1. Neuveritelny kombinace <3 asi si to vytisknu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a inspirativní kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  3. díky za super tipy ;) jen mě zarazily ty batáty a brokolice.. normálně syrový rozmixuju?

    OdpovědětVymazat
  4. Prima tipy na netradicni smoothies, budou se hodit. Jinak me se dnes povedla taky zajimava kombinace ala co dum dal, ovesne vlocky, chia, jablko, mrkev, vymackany citron a ovesny napoj a bylo to necekane strasne dobry :D

    OdpovědětVymazat