středa 4. května 2016

Banánový koláč+ domácí kešu máslo


Ahoj:) Podobný recept na banánový chlebíček už tady mám. (recept ZDE). Ale žádalo si to nějakou tu úpravu a k tomu mám tady pro Vás i recept na domácí kešu máslo:)

Na dortovou formu budeme potřebovat:
  • 150g ovesných vloček
  • 80g lískových ořechů
  • 3 banány 
  • 2 vejce
  • 2 lžičky kypř.prášku do pečiva
  • 1 lžíce medu
  • 1 lžíce skořice
  • 100ml rostlinného mléka

 Postup:
1. Ovesné vločky a lískové ořechy si rozmixujeme na hladkou "mouku".
2. K rozmixované směsi přidáme ostatní suché ingredience: kypřící prášek a skořici a vše promícháme.
3. Banány si rozmačkáme, med rozpustíme a společně s mlékem a vejci přidáme k suchým ingrediencím.
4. Vše řádně smícháme a nalijeme do dortové formy, vymazané kokosovým olejem.
5. Pečeme při 180 stupních, přibližně 45 minut.
6. Hotový koláč můžeme dozdobit ořechovým máslem a banánem.

Na slíbené kešu máslo budeme potřebovat:
  • 200g kešu 
  • 2 lžíce kokosového cukru
  • 2 lžíce kakaa
Postup:
1. Kešu nejdříve opražíme na pánvi (na sucho).
2. Vychladlé ořechy dáme společně s kokosovým cukrem a kakaem do mixeru.
3. Mixujeme s přestávkami, aby se mixer nezavařil, do požadované konzistence.


Doufám, že se recept líbil a vyzkoušíte ho:)
Nezapomeňte, že u mě na instagramu (@_fitfoodlover_) probíhá soutěž o balíček zdravých potravin. Stačí vyfotit fotku jakéhokoliv zdravého jídla, označit mě na ni a přidat hashtag ⌗fitfoodloversoutez. Pro bližší info, se koukněte na můj instagram:)

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:







2 komentáře:

  1. Mnam, tak tato dobrotka bude chutnat nejen me, ale urcite i detem💋💋💋

    Andreablog

    OdpovědětVymazat