pondělí 16. května 2016

#fitfoodloversoutez

Ahoj:) Na instagramu je Vás už přes 10 tisíc, což je neuvěřitelné číslo. Chtěla bych Vám moc moc poděkovat a některé z Vás i obdarovat. Proto jsem uspořádala tuto soutěž a v tomto článku odtajním i  všechny ceny:) Ale první pravidla:)
Soutěž probíhá na instagramu a úkolem je:
  • sledovat mě
  • nahrát na svůj profil jakoukoliv fotku/y zdravého jídla (může to být snídaně/svačina/oběd/večeře)
  • na fotce mě označit a přidat #fitfoodloversoutez 
 Soutěž platí do neděle 22.5.2016, tak nečekejte, vařte a foťte:)

A O CO SE HRAJE?
Výherci budou 3. Každý získá balíček zdravých (mých oblíbených dobrot).

BALÍČEK PRO VÝHERCE NA 1. MÍSTĚ:
  • MIXIT tubus namíchaný právě mnou
  • limonáda CLUB MATÉ
  • KOKOSOVÝ CUKR 300g
  • 2x PICKWICK čaj
  • TAPIOCA PERLY
  • RAW ENEGRY- cocoa and cocoa beans
  • AMARANTHOVÉ TĚSTOVINY
  • ŠPALDOVÉ TYČINKY
 BALÍČEK PRO VÝHERCE NA 2. MÍSTĚ:
  •  rýžová kaše NOMINAL
  • limonáda CLUB MATÉ
  • CHIA SEMÍNKA 500g
  • 2x PICKWICK čaj
  • TAPIOCA PERLY
  • RAW ENERGY- apple and cinnamon
  • AMARANTHOVÉ TĚSTOVINY
  • ŠPALDOVÉ TYČINKY
BALÍČEK PRO VÝHERCE NA 3.MÍSTĚ:
  • ovesná kaše NOMINAL
  • CHIA SEMÍNKA 500g
  • 2x PICKWICK čaj
  • RAW ENERGY- coconut and cocoa
  • GRAHAMOVÉ TĚSTOVINY
  • ŠPALDOVÉ TYČINKY
Doufám, že se Vám soutěž i ceny líbí a že se co nejvíc z Vás zapojí. Budu se těšit na Vaše fotky:)

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:
 

3 komentáře: