sobota 16. dubna 2016

Jarní rolky z medvědího česneku s domácí lučinou (Předkrm)



 Ahoj:) Foodblogroku vyhlásil soutěž, a to bych nebyla já, abych se ji nezúčastnila. Úkolem je vytvořit předkrm a k tomu drink.


S příchodem jara přichází i sezona medvědího česneku, proto jsem právě tuto surovinu zvolila a naplnila ho domácí lučinou. Jako drink jsem připravila Cinzano s pomerančovým a grepovým freshem.

Na 10 rolek budete potřebovat:

  • 10 lístků medvědího česneku
  • 150g kvalitního jogurtu
  • 1 zakysanou smetanu
  • kurkuma

  1. Nejdříve si připravíme lučinu- smícháme jogurt se zakysanou smetanou, dáme do utěrky, kterou necháme přes noc odkapat.
  2. Druhý den v utěrce zůstane lučina, odkape syrovátka, kterou můžeme použít do jiných receptů.
  3. Půlku lučiny obarvíme kurkumou- já použila čerstvou, půlku necháme přírodní.
  4. Směs naneseme na medvědí česnek, zarolujeme a spojíme párátkem.

Na drink potřebujeme:

  • 1 díl pomerančového freshe
  • 1 díl grepového freshe
  • 1 díl tonicu
  • 2 díly Cinzana
Vše smícháme a ozdobíme ovocem.




 Tímto receptem jsem se inspirovala v knížce "Květinová kuchařka", kterou opravdu všem doporučuji a možná na ni udělám i nějakou tu recenzi.

 Do komentářů mi napište, jaká je Vaše oblíbená  jarní surovina.

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:

















Žádné komentáře:

Okomentovat