sobota 2. dubna 2016

Tapioca puding


 Znáte tapioca puding? Jedná se o 100% škrob z hlíz keře manioku. Je bezlepková a má podobnou vlastnost jako chia semínka a to, že ve vodě nabobtná. Dále ji můžeme třeba použít k zahušťování. Produkty z tapioky jsou poměrně kalorické, ale nasytí vás na delší dobu a v kombinaci s kokosovým mlékem, nezatíží vaše trávení.


Tapiocu jsem poprvé ochutnala právě v podobě hotového pudingu ze Sklizena. Moc mi zachutnala a tak jsem si pořídila taioca perly a pokusila se udělat vlastní tapioca puding. Naprosto ho miluji a myslím,že je to má nová závislost. Konečně jsem se dokopala k tomu, abych puding hezky nazdobila, vyfotila a podělila se s Vámi o recept, který je velmi jednoduchý a zvládne ho opravdu každý.




Suroviny na 3 větší porce:

  •  100g tapioca perel
  • 300ml kokosového mléka
  • 300ml vody
  • 1 lžíce medu


Postup:

  1. Perly si nejdříve propláchneme a poté namočíme do 150ml kokosového mléka smíchaného s 150ml vody.
  2. Necháme odstát- minimálně 2 hodiny, dokud se voda s mlékem nevsákne.
  3. Poté si necháme vařit zbytek vody s mlékem a přidáme tapioca perly a lžíci medu.
  4. Vaříme a mícháme na mírném plameni dokud nezískáme požadovanou konzistenci (= polotekutá, ani ne řídká ani ne hustá)
  5. Necháme vychladnout a podáváme s rozvařenými malinami a čokoládou, nebo čímkoliv, na co máte chuť.



Tapioca perly můžete zakoupit například ve Sklizenu nebo na stránce Myfoodmarket.cz.

Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:




1 komentář: