středa 25. května 2016

Koriandrové pesto


 Abych řekla pravdu, koriandr jsem nikdy neměla v oblibě. Jelikož ho však pěstujeme a letošní úroda není vůbec špatná, rozhodli jsme se s mamkou, udělat toto koriandrové pesto. A musím říct, že v těstovinách to není zas tak špatné:) Má rodina (všichni milovníci koriandru) to však ocenila o něco více než já, a proto jsem se rozhodla, že Vám ten lehký a rychlý recept na toto pesto sepíšu.

Potřebujeme:
  • 3 větší hrsti koriandru
  • 50g piniových oříšků (můžete použít třeba i kešú)
  • 2 stroužky česneku
  • 4 lžíce parmezánu
  • 3 lžíce oleje 
Postup už je velmi jednoduchý. Nejdříve do mixeru vložíme koriandr, lehce rozmixujeme a přidáme ostatní ingredience. Mixujeme do té doby, dokud nedosáhneme požadované konzistence. Kdyby pro vás pesto bylo moc husté, přidejte více olivového oleje:)

Pesto pak už můžete přidat kamkoli- do sendviče, těstovin, k masu,...
Doufám, že se Vám takový rychlotip líbil a budu se těšit u dalšího článku.
Pro jakékoliv otázky se na mě obraťte v komentářích, nebo Vám ráda na cokoliv odpovím na:
  •  asedlackova@icloud.com

 Děkuji Vám, že mé recepty čtete a můžete mě dále sledovat na:





Žádné komentáře:

Okomentovat