neděle 11. září 2016

SOUTĚŽ s Kombe

 Znáte čaj Kombe?
Jedná se o granulovaný, korejský, ženšenový čaj. Extrakt ze šetiletého červeného ženšenu a jujuby (=čínská datle). Ženšen obsahuje velké množství účinných látek, které působí pozitivně na náš organismus. Více informací o tomto čaji si můžete přečíst na www.kombe.cz a také si můžete tady na blogu zasoutěžit o jeden balíček.

A jaké jsou podmínky?
  1. Sledovat firmu KOMBE na instagramu (@kombe.cz) a dát like na jejich facebookovou stránku 
  2. Napsat mi sem do komentářů, jaký čaj rádi pijete a připojit Vaši emailovou adresu.
Soutěž trvá do konce září, vítěze (budou 3) vyhlásím v komentářích a dám jim vědět na email:) Tak hodně štěstí!




9 komentářů:

  1. Já piju čaje podle období -v zimě nejradši černé kořeněné,na jaře a v létě bylinkové a zelené a na podzim třeba rooibos. Jana mitrnda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nejradeji mam zeleny caj s jasminem! Uz jsme s mamkou nakoupily zasoby na zimu. :) katevaclavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám hodně ráda černý, nebo tematické směsy, třeba vánoční :) kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda piju černý sypaný čaj s citronem :)

    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nejraději pijí zeleny caj, ale ted poslední dobou jsem si oblíbila i černý caj hannysx@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Neraději mam zeleny čaj a můj e-mail je barajuchelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Můj nejoblíbenější čaj,a zároveň Jediný, který piju je zelený :) a můj email je guntherovaaneta@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jakožto pracovnice v městské čajovně si potrpím na sypané čaje, pila jsem snad všechny druhy, od zelených po černý, od puerhu po oolongy. Po zelených mi bylo často špatně, tak jsem se rozhodla pít jen a pouze černé. Miluji darjeelingy a nebo yunnany z Číny :-) doporučuji vám taky ochutnat ibiškový čaj, který je sladkokysely a výborný na nachlazení. Můj email je Katie.divisova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jedině Kombe čaj! https://azrecenze.cz/caj-kombe-recenze/ -
    Vynikající chuť a i spousta balhodárných účinků.

    OdpovědětVymazat